RSS
Save on hotels with HotelsCombined.com

התקופה הטובה ביותר לנפוש בטבריה


אין ספק שכיום טבריה שנמצאת בצפון ארץ ישראל הינה אחד מידעי התיירות הפופולאריים והאטרקטיביים ביותר לחופשה בישראל, אבל...
איך יודעים מהי התקופה הטובה ביותר בשביל לטייל ולנפוש בטבריה, הכנרת והעמקים...? כל הטיפים וכל העצות ממש כאן!




טבריה עיר נופש קיצית
לפני כל הטיפים והסודות חשוב לזכור שטבריה והכנרת זה אזור נופש קיצי, מיותר לחלוטין לבצע נסיעה ליעד בחודשי החורף, התקופות המומלצות בשביל לטייל באזור הינם החל מחודש אפריל- מאי ועד לחודש אוקטובר שכבר מתחיל להיות קריר באזור.
כמובן שחשוב מאוד בלי שום קשר ובטרם מחליטים לסגור חופשה ונופש בטבריה, לבצע אצלנו בבלוג את בדיקה מזג האוויר שיכולה להביא לך נתונים עכשוויים אודות הנושא.


מתי מגיעים בקיץ לטבריה?
אז הסוד הגדול כאן הוא בעצם שאין סוד, התקופה האידיאלית ביותר לטיול ונופש בטבריה זה בתקופת הקיץ, כאשר כל סופי השבוע בטבריה, העמקים והכנרת מפוצצים ומלאים בתיירים, מטיילים ונופשים ישראלים, כך שחשוב מאוד לדעת שהזמנה מראש של בתי המלון בעיר או יחידות נופש בצימרים מומלץ לבצע מוקדם ככל האפשר וזאת בגלל לחץ גדול מאוד של מטיילים ונופשים שונים.

ומה לגביי אמצע שבוע בטבריה?
אמצע השבוע בטבריה הינה אחת התקופות המצוינות במידה ויש לך זמן לנפוש בה, בדרך כלל כפי שציינו מרבית מהמטיילים ונופשים מגיעים לעיר בתקופת סופי השבוע, כך שבמרבית הפעמים אין סיבה לא למצוא חדר פנוי בממצע שבוע, אף על פי שחודשים יולי ואוגוסט הם החודשים העמוסים ביותר של העיר, כך שלהשיג חדר ברגע האחרון באחד מבין מלונות טבריה הוא סיכוי נמוך מאוד אחרי הכל.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה על תגובתך!!

Save on hotels with HotelsCombined.com